NTAK pénztárgép extra költségek nélkül

Ez a pénztárgép megold mindent, amire szükség lehet.

NTAK adatbeküldés automatikusan.

NAV adatbeküldés automatikusan.

Egyszerűsített számla kiállítás.

Egyszerűsített raktárkezelés.

+ Bankfüggetlen POS terminál akár 0 Ft-tól.

Pénztágép NTAK és NAV adatbeküldéssel, egyszerüsített számla kiállítással, raktárkészlet kezeléssel és bankfüggeten POS terminállal együtt

9 980 Ft + ÁFA / hó

továbbá 269 000 Ft + ÁFA egyszeri eszköz ár

A SmartKassa nem csak megkönnyíti az adminisztrációt, de biztosítja, hogy mindig a legújabb szabályozásoknak megfelelően működhessen. Bízza a pénztárgépre!

Automatikus NTAK adatszolgáltatás, automatikus NAV kommunikáció, egyszerűsített számla kiállítás, integrált POS terminállal, beépített nyomtatóval és távoli eléréssel a tranzakciókhoz.

Online pénztárgép, ami új szintre emeli a vállalkozását.

NTAK- és NAV adatbeküldés, beépített nyomtató, és még sok más. A SmartKassa mindent tud, amit egy modern online pénztárgéptől elvárhat.

Available online

Kompakt méret: Könnyedén elfér bármilyen pulton vagy asztalon.

Location independent

Raktárkezelés: Alap raktárkezelő is jár a pénztárgép mellé.

Nincs többé szüksége különböző kiegészítőkre és drága megoldásokra. A SmartKassa online pénztárgép minden fontos funkciót egy eszközben kínál, így gazdaságosabbá válik vállalkozása működése. Ráadásul ingyenes oktatással segítjük a használatbavételt.

Contactless

Adatszolgáltatás: Vendéglátó NTAK és NAV adatbeküldés automatikusan.

Simple structure

Könnyű használat: Olyan egyszerű, hogy akár azonnal dolgozhat vele!

 

Browser friendly

Számlázás: Állítson ki egyszerűsített számlát közvetlenül a pénztárgépről.

User friendly

Okos: Minőségi megoldás versenyképes áron. Nincs rejtett költség és extra díj.

Kérdése van? Hívjon bennünket a

+36 22 999 599 telefonszámon és segítünk!

NTAK pénztárgép mellé POS terminál 0 Ft-tól

Integráltuk a SmartKassa online pénztárgépet és a POS terminált. Így gyors és hibamentes a fizetés. Ráadásul akár ingyenesen az Öné lehet nagyon kedvező tranzakciós jutalék mellett.

NTAK pénztárgép mellé most integrált POS terminált adunk a gyors, hibamentes fizetés érdekében

Bankkártya elfogadás brutálisan olcsó jutalék mellett.

Bankfüggetlen Visa, MasterCard, Maestro, továbbá mágnescsíkos-, chip- vagy érintéses-fizetési megoldást nyújtunk 0,75% alapjutalék mellett (vagy ajánlat szerint). Ezen felül lehetősége nyílik SZÉP és EP kártya elfogadásra is. Vásárlói akár okostelefonjukkal is fizethetnek az üzletedben.

Bankfüggetlen Visa, MasterCard, Maestro, továbbá mágnescsíkos-, chip-, vagy érintéses-fizetési megoldás SZÉP és EP kártya elfogadással.

Elemzések: így még nem látta

Vásárlási adatok, forgalomkimutatás, készletinformációk összehangoltan, bárhonnan valós időben. Akár telefonról könnyedén elérhetően, áttekinthető formában. A SmartKassa online pénztárgépen és az integrált POS terminálon történő értékesítéseit is láthatja egyszerre.

Vásárlási adatok, forgalomkimutatás, készletinformációk összehangoltan, bárhol, bármikor, valós időben, akár egy telefonról.

Központi agy: SmartPortal

A kompakt megoldás mellett további funkciókat és szolgáltatásokat is élvezhet a SmartKassa használatával. Ilyen a raktárkészlet-nyilvántartó, a tranzakciós- és termékriportok és üzleti elemzési lehetőségek. Mindezt felhő alapon és biztonságosan a SmartPortal-ban.

A SmartKassa használatával elérhető a raktárkészlet nyilvántartás, a tranzakciós és termékriport és üzleti elemzés. Mindezt felhő alapon.
SmartKassa

Egy megoldás, egy havidíj

NTAK vendéglátás adatszolgáltatásra képes online pénztárgép. All in One megoldás rejtett költségek nélkül ingyenes POS terminállal.
SuperSmart NTAK csomag
9 980 Ft + ÁFA / hó
továbbá 269 000 Ft + ÁFA egyszeri eszköz ár
NTAK és NAV automatikus adatbeküldés
Egyszerűsített számlázás
Alap raktárkezelő
Integrált fizetési megoldás POS terminállal
Valós idejú tranzakció követés

Gyakran ismételt kérdések

Böngésszen még kicsit, ha maradt kérdése. Fel is hívhat bennünket munkaidőben.
Mi a megrendelés menete?
Semmi sem egyszerűbb! Az “érdekel” gombra történő kattintás után a rövid űrlap kitöltését és elküldését követően mi rövid időn belül felvesszük Önnel a kapcsolatot. Ha esetleg felhív közvetlenül bennünket a +36 22 999 599 telefonszámon, mi annak is örülünk! A részletek és esetlegesen egyedi igények egyeztetése után mi végigkísérjük Önt a szükséges adminisztrációs folyamaton egészen addig, míg pénztárgépét használatba veheti.
Mit kapok a SmartKassa online pénztárgéppel?
A SmartKassa okoskassza egy NAV-engedélyezett online pénztárgép, amely megfelel minden magyarországi fiskális jogszabálynak. Különféle extra funkciók és szolgáltatások teszik még hasznosabbá, például a SmartPortal hozzáférés, ami lehetővé teszi a tranzakciók és értékesítések nyomonkövetését. Az integrált POS bankkártya elfogadó terminál lehetővé teszi bankfüggetlen bankkártya elfogadást kedvező tranzakciós díj mellett, valamint egyszerűsített számlázási lehetőséget közvetlenül a pénztárgépről. Az NTAK Vendéglátás adatszolgáltatást automatikus adatbeküldéssel is biztosítja az egyszerűség és kényelem érdekében. Mindehhez beépített nyomtató is tartozik, így egy eszköz elegendő lehet a pulton vagy asztalon.
Mit jelent, hogy All In One pénztárgép?
Az All In One koncepciója azt jelenti, hogy minden funkció egy eszközben van integrálva. Vendéglátó üzletében ennek köszönhetően nincs szükség további hardverek beszerzésére a jogszabályi előírásoknak való megfelelés érdekében. Ezzel nem csak a hibázási lehetőségeket minimalizálja, de az adminisztrációs terhek is csökkennek. Az egyszerűsített rendszer lehetővé teszi a gyorsabb ügyintézést, az effektívebb munkavégzést, és felszabadítja az erőforrásokat más, üzleti szempontból fontos tevékenységek számára.
Mit tartalmaz az egyszeri költség?
Az egyszeri költség az online pénztárgép árát fedezi, ráadásul ingyenes oktatást biztosítunk a használathoz. Vásárlást követően a hardver az Ön tulajdonába kerül, nincsenek rejtett díjak. Ebben az árban benne foglaltatik a kezdő oktatás is, amelynek során bemutatjuk a rendszer alapvető funkcióit és használatát. Ezzel biztosítjuk, hogy zökkenőmentesen tudja integrálni új eszközét üzleti tevékenységébe, és maximálisan ki tudja használni annak előnyeit.
Mit jelent, hogy integrált POS bankkártya terminál?
Az integrált bankkártya terminál azt jelenti, hogy a pénztárgép és a fizetési terminál össze vannak kötve. Ez a kapcsolat garantálja a gyors, biztonságos és hibamentes kommunikációt a két eszköz között. A pénztárgépről egyetlen gombnyomással elküldhetjük a fizetendő összeget a terminálra, ezáltal csökkentve az emberi tényezőből adódó hibák esélyét. Az integrált rendszer nem csak időt, de energiát is megtakarít, lehetővé téve a zökkenőmentes és effektív működést.
Mit jelent, hogy bankfüggetlen terminál?
Bankfüggetlen terminál alatt azt értjük, hogy a terminálon keletkező forgalmat másnap közvetlenül az Ön bankszámlájára utaljuk, függetlenül attól, hogy melyik banknál vezeti számláját. Ez maximális rugalmasságot biztosít, hiszen nem kötik Önt semmilyen bankhoz vagy hosszútávú szerződéshez. Ezen kívül az azonnali pénzügyi tranzakció lehetővé teszi a likviditás gyorsabb menedzselését és a készpénzállomány optimalizálását, így hatékonyabban kezelheti üzleti pénzügyeit.
Mit jelent az NTAK vendéglátós adatszolgáltatás?
A SmartKassa pénztárgép nem csak a NAV, hanem az Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) felé is adatokat szolgáltatnak. Sikeresen validálva lettek az NTAK Vendéglátás modulra, így a kétrendszerű adatszolgáltatás egyidejűleg történik. Az NTAK riport egy automatizált funkció a SmartKassa pénztárgépen keresztül, amely megkönnyíti az adminisztrációt és segít megfelelni a jogszabályi követelményeknek, minimalizálva ezzel a bürokratikus terheket.
Hogyan használhatom ki maximálisan a SmartKassa előnyeit?
A SmartKassa online pénztárgép egy átfogó megoldást kínál, amely magában foglalja a NAV-val történő adatszolgáltatást, az egyszerűsített számlázási lehetőséget, valamint az elektronikus fizetési -és az NTAK Vendéglátás modul adatszolgáltatási funkcióit. Az érintőképernyős interfész, a beépített nyomtató és a kompakt méret csak a jéghegy csúcsát képezik. A SmartPortal szolgáltatás az átfogó ügyfélszolgálati élményt gazdagítja. Azok számára, akik a vendéglátóiparban tevékenykednek, a SmartKassa rendszerünkön keresztül teljesíthetők az NTAK adatszolgáltatási követelmények. Pénzügyi rugalmasságot biztosítunk, lehetőséget adva Visa, MasterCard, és Maestro kártyás, valamint mágnescsíkos, chipes és érintéses fizetési módokra. A SZÉP és EP kártyák elfogadása mellett vásárlói akár okostelefonjaikkal is rendezhetik számlájukat. Az egyszerűsített számlák könnyen kiállíthatók a rendszeren, amely minden NAV előírásnak megfelel, és a számlázó, valamint az raktárkészlet-kezelő további költségei is kiküszöbölhetőek.
Mi az a SmartPortal?
A SmartPortal egy felhőalapú, digitális asszisztens, amely integrálja kasszarendszerét és elektronikus fizetési megoldásait. Valós időben monitorozhatja bármely Smart eszközének - legyen az SmartKassa, SmartPOS, SmartSoftPOS vagy akár az opcionálisan igényelhető SmartWebshop - aktivitását. Termékmenedzsment funkciójával könnyedén felvihet, módosíthat, törölhet vagy átárazhat termékeket, melyeket egyetlen gombnyomással szinkronizálhat pénztárgépével és online üzletével. Tranzakcióit ugyan itt követheti és elemezheti bárhol is tartózkodjon éppen.
SZÉP kártyával tudnak majd fizetni?
Természetesen! Minden Magyarországon forgalomban lévő SZÉP kártya elfogadására van lehetőség. Az Ön kényelme és ügyfelei széleskörű kiszolgálása érdekében fejlesztettük ki ezt a lehetőséget.

Vannak még kérdései?

Bátran hívjon bennünket munkaidőben és segítünk.